Інформація про намір здійснити корегування діючого тарифу на послугу зі збирання та вивезення твердих побутових відходів з 01.02.2021 року, що надається Комунальним підприємством «Пісочинське виробниче управління житлово-комунального господарства»
Керуючись порядком доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтування її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, що затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 року № 130, Комунальне підприємство «Пісочинське виробниче управління житлово-комунального господарства доводить до відома споживачів інформацію про намір здійснити зміну діючого тарифу на послугу зі збирання та вивезення твердих побутових відходів.
Обрахунок тарифу на послуги зі збирання та вивезення твердих побутових відходів здійснено на підставі постанови Кабінету міністрів України № 1010 від 26.07.2006 року «Про порядок формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами» та наказом Мінрегіонбуду № 239 від 12.09.2018р. «Про порядок розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення».
Обґрунтування причин зміни тарифу
Діючий тариф на послугу з вивезення твердих побутових відходів на території Пісочинської селищної ради затверджено Рішенням Пісочинської селищної ради від 24.12.2018 року №12/13-2018 та складає:
- Тариф на вивезення 1м3 твердих побутових відходів для мешканців багатоквартирних житлових будинків у загальній сумі 112,50 грн.
- Тариф на вивезення 1м3 твердих побутових відходів для мешканців які проживають в одноквартирних житлових будинках (приватних
домоволодінь) у розрахунку на 1 (одного) мешканця у загальній сумі 16,25 грн.
Причиною підняття тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів є невідповідність діючих тарифів фактичним витратам підприємства для забезпечення якісного надання послуги.
Фонд оплати праці в діючих тарифах визначений виходячи з мінімальної заробітної плати , що була встановлена в 2018 році та складала 3 723 гривні., на сьогоднішній день її рівень суттєво зріс та становить 6 000 грн., або збільшився в 1,6 рази.
Недостатність коштів не дозволяє у повній мірі виконувати обов’язки договірних відносин пов’язаних з забезпеченням надання послуги.
Після погодження процедури узгодження розрахунків тарифу , планова вартість послуг з вивезення твердих побутових відходів буде складати :
- Тариф на вивезення 1м3 твердих побутових відходів для мешканців багатоквартирних житлових будинків у загальній сумі 143,83 грн.
- Тариф на вивезення 1м3 твердих побутових відходів для мешканців які проживають в одноквартирних житлових будинках (приватних домоволодінь) у розрахунку на 1 (одного) мешканця у загальній сумі 24,70 грн.
Зауваження та пропозиції щодо структури та розміру складових тарифу з вивезення твердих побутових відходів приймаються протягом 10 днів з моменту публікації даної статті, особисто або поштою за адресою: Харківська обл., Харківський р-н, смт. Пісочин вул. Квартальна 5/9.
Загальний розмір тарифу на послуги зі збирання та вивезення ТПВ складатиме:
Розрахунок тарифів вивезення 1 куб. м. твердих побутових відходів КП «Пісочинське виробниче управління житлово-комунального господарства» на 2021рік: