Пісочинська селищна рада
Харківська область

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Субсидії на житлово-комунальні послуги

Пісочинська селищна рада нагадує, що для отримання субсидії звернутися можна в один із зручних способів, які домогосподарства вибирають самостійно:  звернутися до селищної ради або до Березівського чи Коротичанського старостинського округів, звернутися до органу соціального захисту населення шляхом відправлення документів через «Укрпошту»,  онлайн на сайті Мінсоцполітики (потрібно мати електронні засоби ідентифікації). Кабінет Міністрів вніс зміни до умов надання житлових субсидій найбільш незахищеним категоріям громадян. Також набули право на отримання субсидії особи у таких випадках: якщо у власності є саморобний транспортний засіб або мотоцикл вартістю менше чотирьох мінімальних заробітних плат, яким менше 5 років; якщо відсутні доходи у зв’язку з перебуванням у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею шестирічного віку (за висновком лікаря) та у разі придбання житла за рахунок коштів, виділених з державного чи місцевого бюджету. Крім того, при визначенні права осіб на отримання житлової субсидії не враховуватимуться житлові приміщення, які розташовані у селищах міського типу, а також ті, на які оформлено заповіт. Для кожної родини розмір субсидії розраховується індивідуально, враховуючи її склад та дохід.  За додатковою інформацією просимо звертатись за тел.: - 742 73 61 відділ соціального захисту населення селищної ради (смт Пісочин, пров. Транспортний, 2) або до старостинських округів: - 742-49-45 сел. Коротич, вул. Центральна, 47; - 746-62-32 сел. Березівка, вул. Слобожанська, 21.

11:28:02 15.02.2022

Мешканцям Пісочинської громади щодо послуги «догляд вдома»

Відділенням по наданню соціальних послуг одиноким непрацездатним громадянам похилого віку та особам з інвалідністю селищної ради надається соціальна послуга догляду вдома. Послуга може надаватись постійно (для осіб похилого віку та осіб з інвалідністю з фізичними та/або сенсорними порушеннями III групи рухової активності - 1-2 рази на тиждень (за необхідності), IV групи рухової активності (5 ступінь індивідуальної потреби) - 2 рази на тиждень, IV групи рухової активності (6, 7 ступені індивідуальної потреби) - 3 рази на тиждень. Кількість разів надання соціальної послуги догляду вдома може зменшуватись за бажанням (ініціативою) отримувача соціальної послуги.Строки надання соціальної послуги узгоджуються з отримувачем соціальної послуги та/або його законним представником з урахуванням визначеного ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги. З питань призначення послуги догляд вдома, а також з питань її оформлення звертатись за телефоном 742-73-61 (фахівці з соціальної роботи), завідувач відділення 096 369-53-45 або за адресою сел. Пісочин, пров. Транспортний, 2.

15:40:25 01.02.2022

У Мінсоцполітики розробили Електронний кабінет особи з інвалідністю

Це зручний сервіс, який дає можливість оперативно онлайн подавати пакет документів для безоплатного отримання технічних та інших засобів реабілітації (далі - ТЗР). Електронний кабінет особи з інвалідністю забезпечує: - доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі- КЕП); - особам, зареєстрованим в централізованому банку даних з проблем інвалідності, можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ТЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання КЕП; - особам, інформація про яких відсутня в централізованому банку даних з проблем інвалідності, можливість подачі заявки на первинну реєстрацію в централізованому банку даних з проблем інвалідності із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріпленням сканованих копій необхідних документів та підписом документів КЕП; - можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів; - доступ до інтерактивного каталогу ТЗР з розширеними фільтрами, переліку виробників ТЗР та надавачів соціальних послуг; - можливість надсилання інформаційних повідомлень з централізованого банку даних з проблем інвалідності на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю; - проведення опитування осіб з інвалідністю щодо стану забезпечення ТЗР та оцінки якості наданих послуг. Ознайомитись з інструкцією користувача кабінету особи з інвалідністю на вебпорталі централізованого банку даних з проблем інвалідності можна за посиланням.

09:24:51 27.01.2022

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь