A A A K K K
для людей із порушенням зору
Пісочинська селищна рада
Харківська область

Пенсійний фонд України

ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПОТРІБНІ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ

Для призначення житлової субсидії надаються заява та декларація (за встановленими формами). Залежно від обставин можуть надаватись інші документи (за наявності): -договір наймання (оренди) житла – у разі проживання заявника у житлі, що орендується; - копія договору про реструктуризацію заборгованості – за умови наявності заборгованості та укладання договору. У разі потреби громадяни можуть надавати інші документи, які мають значення для розгляду питання по суті, наприклад: документ, що підтверджує факт непроживання особи за зареєстрованим/задекларованим місцем проживання, зокрема, довідки, виписки про проживання без прописки, і тому числі, довідку внутрішньо переміщеної особи. Детальніше: https://tinyurl.com/4kxc59n5

09:14:44 18.07.2023

КОЛИ РОЗМІР ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ СТАНОВИТЬ 0,00 ГРН?

Житлова субсидія — це адресна допомога, що надається членам домогосподарства на відшкодування витрат з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. Житлова субсидія призначається за наявності різниці між розміром сплачених сум за житлово-комунальні послуги та розміром обов’язкового платежу. Обов’язковий платіж для кожної сім’ї визначається індивідуально і залежить від розміру сукупного доходу членів домогосподарства. Обчислюють його в розрахунку на одну людину. Якщо за результатами проведеного розрахунку розмір (різниця) має нульове або від’ємне значення, субсидія складає 0,00 грн. Це означає, що розміри сплачених сум за житлово-комунальні послуги не перевищують розмір обов’язкового платежу. Детальніше: https://tinyurl.com/45k6d7ew

14:39:53 21.06.2023

ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ: ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛКИ В ДЕКЛАРАЦІЇ

Для призначення житлової субсидії громадянин крім заяви та документів, що посвідчують особу, обов’язково подає декларацію. У разі виявлення помилки в декларації уповноважений орган має сповістити заявника про помилку. При цьому відповідно до пункту 61 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848, уповноважений орган самостійно обирає форму такого повідомлення (особиста бесіда, поштовий зв’язок, смс-повідомлення, лист на електронну пошту, повідомлення через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України або через Портал Дія). Для виправлення помилки людина може подати нову декларацію (якщо дані потребують зміни чи уточнення) або доповнити попередню (якщо при заповненні документа обов’язкове поле було пропущене). Подавати виправлену декларацію людина може в будь-який зручний для неї спосіб. Помилку можна виправити протягом 30 календарних днів з дати подання документів. Водночас 30-денний термін для виправлення помилки може бути продовжено на час хвороби заявника. При цьому факт хвороби має бути підтверджено документально (пункт 47 Положення про порядок призначення житлових субсидій). Якщо протягом визначеного строку помилки у декларації (чи заяві) виправлено не було, у призначенні житлової субсидії буде відмовлено. Про це заявника повідомляють протягом трьох календарних днів з дня прийняття такого рішення. При цьому заявник про прийняте рішення інформується з врученням відповідного паперового повідомлення під особистий підпис із зазначенням причин відмови і порядку оскарження прийнятого рішення або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України або Портал Дія. У період дії воєнного стану в Україні уповноважений орган може повідомляти заявнику про прийняте рішення в телефонному режимі із внесенням відповідного запису до окремого журналу реєстрації інформування заявників.

15:36:08 28.02.2023

ЯК ВИПРАВИТИ ДАНІ В ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ НА ВЕБПОРТАЛІ

На кожну застраховану особу в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування створено персональну електронну облікову картку з унікальним номером, де зберігається інформація про заробіток людини, стаж тощо. Переглянути інформацію про себе, що відображена в такій обліковій картці, можна в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/), авторизувавшись за допомогою кваліфікованого електронного підпису (#КЕП).  Якщо застрахована особа в своєму особистому кабінеті виявила некоректні, неактуальні чи неправильні відомості (наприклад, незмінене прізвище після заміжжя, помилку в даті народження тощо), необхідно звернутися до Фонду для актуалізації даних, заповнивши “Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб” (далі — Анкета).  Алгоритм дій 1. У особистому кабінеті, в лівому боковому меню розділу “Комунікації з ПФУ” оберіть пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб”. 2. Заповніть екранну форму Анкети. 3.  Поставте мітку у чек-боксі “Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних”. 4. Прикріпіть скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб). 5. Підпишіть Анкету КЕП. Для цього оберіть файл ключа та введіть пароль. 6  Натисніть кнопку “Відправити до ПФУ”. Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення “Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ”. 7. Результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”. Після того, як фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу “Виконано”. УВАГА! Дистанційний спосіб подачі документів до Пенсійного фонду України — найсучасніший та найзручніший. Проте, якщо ви не маєте можливості використовувати електронні сервіси, можна звернутися до будь-якого зручного сервісного центру головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві особисто або через свого уповноваженого представника.

09:04:10 09.02.2023

ЩОДО ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ

При призначенні житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг з початку неопалювального сезону враховуються доходи домогосподарства за ІІІ і ІV квартали попереднього календарного року, а при призначенні житлової субсидії з початку опалювального сезону — за І і ІІ квартали поточного календарного року. У разі призначення субсидії не з початку опалювального (чи неопалювального) сезону беруться доходи за два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням житлової субсидії.  Тож для призначення субсидії на опалювальний період 2022 – 2023 років вашому домогосподарству було враховано доходи за І і ІІ квартали 2022 року. Перерахунок уже призначеної житлової субсидії в межах установленого строку її призначення за зверненням громадян здійснюється у таких випадках: - непрацюючим пенсіонерам, якщо пенсіонер звільнився з роботи, а його заробітну плату було враховано у тому періоді, за який проводився розрахунок житлової субсидії; - особам, які подають додаткові документи щодо уточнення розміру доходу, з урахуванням якого призначено субсидію; - непрацездатним непрацюючим особам, які проживають самі, щодо призначення житлової субсидії на понаднормову площу житла. З урахуванням зазначеного, доходи за ІІІ і ІV квартали 2022 року для вашого домогосподарства будуть враховані під час призначення житлової субсидії з травня цього року.

09:24:55 26.01.2023

ДО УВАГИ ВПО

Громадянам, які перебувають або перебували у трудових відносинах та які переселилися з тимчасово окупованих територій або з територій, де ведуться активні бойові дії, та не змогли отримати від свого роботодавця страхові виплати за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, такі виплати надаються за рахунок коштів Пенсійного фонду України.  Зокрема, ВПО мають право на такі виплати: - допомога по тимчасовій втраті працездатності ( “лікарняні”); - допомога по вагітності і пологах (“декретні”); - допомога на поховання (крім поховання пенсіонерів, безробітних та осіб, які померли від нещасного випадку на виробництві).  Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах є виданий у встановленому законодавством порядку листок непрацездатності. Такі виплати Пенсійний фонд України призначає і виплачує безпосередньо застрахованим особам, без формування заяви-розрахунку. Для отримання допомоги працівникам, які переселились з небезпечних територій, необхідно звернутися до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України і надати такі документи: - оригінал і копію довідки про взяття на облік ВПО; - оригінал і копію паспорта громадянина України; - оригінал і копію довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номера; - листок непрацездатності (у разі наявності його в паперовій формі). Решту необхідної інформації фахівці Фонду самостійно отримають із реєстрів. Особам, які не належать до ВПО, але їх роботодавці знаходяться на тимчасово окупованій території і не можуть виконати обов'язків щодо нарахування та виплати матеріального забезпечення за страховими випадками, які настали у період роботи застрахованих осіб, Пенсійний фонд України також виплачує страхові виплати безпосередньо на їх рахунки, відкриті в установах уповноважених банків.

14:55:45 20.01.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь