Пісочинська селищна рада
Харківська область

Проведено моніторинг надання соціальних послуг відділенням по наданню соціальних послуг одиноким непрацездатним громадянам похилого віку та особам з інвалідністю

Дата: 02.08.2021 12:36
Кількість переглядів: 263

Фото без опису

Пісочинська селищна рада інформує щодо проведеного моніторингу надання соціальних послуг відділенням по наданню соціальних послуг одиноким непрацездатним громадянам похилого віку та особам з інвалідністю.

З метою організації комплексного надання  якісних соціальних послуг громадянам похилого віку та особам з інвалідністю протягом травня-липня 2021 року організовано і проведено зовнішню та внутрішню оцінки якості соціальної послуги догляд вдома відповідно до розробленого та затвердженого плану.

Комісією проведено вибіркову перевірку особових справ громадян, яким надається соціальна послуга догляд вдома. Станом на 01.07.2021 року на обліку у відділенні зареєстровано 217  громадян. З метою проведення моніторингу зовнішньої та внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляд вдома проведено аналіз індивідуальних потреб (з урахуванням ступеня індивідуальних потреб) на основі шкали оцінки можливості виконання елементарних та складних дій на кожного громадянина,  визначеного  для  проведення  моніторингу. На кожного отримувача соціальної послуги  переглянуто індивідуальні плани догляду вдома.  Навантаження на кожного соціального робітника становить в середньому 12 осіб. Вибірковою перевіркою для зовнішньої та  внутрішньої  оцінки якості було охоплено 151 отримувач соціальних послуг, що складає 70% від загальної кількості осіб, що знаходяться на обслуговуванні.

Проаналізувавши результати опитування комісія з зовнішньої та  внутрішньої оцінки якості прийшла до висновку, що  всі опитані позитивно оцінюють роботу надавачів соціальної послуги, соціальні робітники дотримуються вимог і показників якості передбачених Державним стандартом догляд вдома, ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов'язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов'язків. Випадків порушення договору не виявлено.

Отримано схвальні телефонні та письмові відгуки, які  надходять до відділення. Скарг щодо зневажливого ставлення до отримувачів послуг та негуманних і дискримінуючи дій не надходило.  Створено належні умови, які сприяють правильній організації праці соціальних робітників та фахівців,  підвищують рівень їх професіоналізму та сприяють досягненню результативності шляхом проведення виробничих нарад, обміну досвідом роботи, забезпечення програми супервізії щодо професійної підтримки працівників та запобігання виникненню професійного вигорання.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь