Пісочинська селищна рада
Харківська область

Щодо відновлення державних виплат фізичним особам-підприємцям

Дата: 03.12.2020 12:16
Кількість переглядів: 404

Фото без опису

Пісочинська селищна рада інформує, що у зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в країні та запровадженням карантину вихідного дня, Постановою Кабінету Міністрів України від 25.11.20 р. № 1171 з 1 листопада до 31 грудня 2020 р. відновлюються виплати особам, які у травні — серпні 2020 р. отримали допомогу на дітей фізичним особам — підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку, виплату такої допомоги буде здійснено у грудні 2020 р. за листопад і грудень 2020 р. без подання нової заяви та необхідних документів.

Фізичні особи, які звертаються за її призначенням вперше,  повинні подати заяву з необхідними документами до відділу соціального захисту населення Пісочинської селищної ради до 15 грудня 2020 р. Допомога на дітей призначається і виплачується за листопад та грудень 2020 р.

Умови призначення допомоги фізичним особам, які мають дітей до 10 років (включно) та:

1. обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку і сплачували цей податок:

- за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року з моменту державної реєстрації фізичної особи — підприємця, або

- зареєструвалися як фізичні особи ? підприємці у січні ? березні 2020 р., або

2.  фізичним особам ? підприємцям, які до березня 2020 р. (включно) перейшли на спрощену систему оподаткування та обрали першу або другу групу платників єдиного податку, або

3. отримують пенсію за віком, або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого статтею 26 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу та звільнені від сплати за себе єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Перелік документів:

- копії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років;

- довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);

- копію паспорта та коду;

- копію рішення районної, районної у м. м. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об'єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною);

- реквізити соціального рахунку, відкритого в установі банку.

Прийом документів згідно попереднього запису за телефоном 7427361.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь