Питання для проведення конкурсного відбору на посаду директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Пісочинської селищної ради»
1. Класифікація соціальних послуг. Базові соціальні послуги, їх види.
2. Надавачі соціальних послуг.
3. Обов’язки та права надавачів соціальних послуг.
4. Отримувачі соціальних послуг.
5. Гарантії надавачів соціальних послуг працівникам, які надають соціальні послуги.
6. Надання соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі.
7. Критерії діяльності надавачів соціальних послуг.
8. Інформація, яка вноситься про надавачів соціальних послуг (юридичних осіб) до Реєстру надавачів соціальних послуг.
9. Інформація, яка вноситься про отримувачів соціальних послуг до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг.
10. Звернення про надання соціальних послуг.
11. Оцінювання потреб особи в соціальних послугах.
12. Прийняття рішення про надання чи відмову у наданні соціальних послуг.
13. Договір про надання соціальних послуг.
14. Відмова та припинення надання соціальних послуг.
15. Оплата соціальних послуг.
16. Ведення випадку, етапи.
17. Зміст соціальної послуги догляду вдома.
18. Загальні підходи щодо організації та надання соціальної послуги соціального супроводу сімей, в яких виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.
19. Порядок здійснення соціального супроводу прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу.
20. Чинники, що можуть зумовити складні життєві обставини.
21. Зміст соціальної послуги соціальної адаптації.
22. Загальні підходи щодо організації та надання соціальної послуги соціального супроводу сімей, які опинились у складних життєвих обставинах.
23. Зміст соціальної послуги соціального супроводу сімей, які опинились у складних життєвих обставинах.
24. Загальні підходи щодо організації та надання соціальної послуги кризового та екстреного втручання.
25. Зміст соціальної послуги кризового та екстреного втручання.
26. Загальні підходи щодо організації та надання соціальної послуги натуральної допомоги.
27. Зміст соціальної послуги натуральної допомоги.
28. Соціальне замовлення.
29. Моніторинг соціальних послуг.
30. Оцінка якості соціальних послуг.