Пісочинська селищна рада
Харківська область

УВАГА! Поновлення документів осіб, що знаходяться на квартирній черзі

Дата: 06.09.2023 15:25
Кількість переглядів: 98

Фото без опису

Згідно зі статтею 36 Житлового кодексу України, пунктом 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР», затверджених постановою  РМ Української РСР і Української РРПС від 11.12.84 №470(зі змінами) виконавчі комітети місцевих рад, підприємства, установи, організації щороку в період з 1 жовтня по 31 грудня проводять перереєстрацію громадян, котрі  перебувають на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані. Виявлені зміни вносяться до облікових справ громадян і книгу обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання житлових приміщень. Зміни з питань, що належать до компетенції виконавчого комітету місцевої ради, проводяться після прийняття рішень цими органами.

Пісочинська селищна рада проводить перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку до 25.12.2023 року. Нагадуємо про необхідність пройти зазначену перереєстрацію документів.

Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для формування позачергової, першочергової та загальної квартирних черг та будуть сприяти прозорому обліку таких громадян.

 

Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами документів, а саме:

1). Копія паспорта громадянина України;

2). Копія ідентифікаційного номера;

3). Довідка  про реєстрацію місця проживання особи  на кожного члена сім’ї

4). Довідки про перебування заявника та членів його сім’ї на квартирному обліку за місцем  роботи;

5). Документи про наявність пільг (за наявності);

6). Акт обстеження житлових умов;

7). Копія свідоцтва про шлюб;

8). Копія свідоцтв про народження неповнолітніх дітей;

9). Відомості з державного реєстру прав на нерухоме майно;

10). Копія договору найму житла (за наявності).

11) Довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність (відсутність) у черговика та членів його сім`ї нерухомого майна та приватизованої житлової площі.

 

Прийом документів проводиться щодня в приміщенні Пісочинської селищної ради за адресою  Харківська область, смт. Пісочин, провулок Транспортний, 2, (крім вихідних та святкових днів):

понеділок – четвер з 8:00 до 17:00;

п’ятниця з 8.00 до 16.00;

перерва з 12:00 до 13.00.

Телефон для довідок:  742-76-06

                                         

                                                Виконавчий комітет Пісочинської селищної ради


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь