ЦНАП ІНФОРМУЄ: адміністративна послуга з повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану
Дата: 14.06.2024 08:25
Кількість переглядів: 274

Продовжуємо розповідати вам про послуги, що надаються через ЦНАП Пісочинської селищної ради.
Адміністративна послуга з повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану
Перелік документів, необхідних для надання послуги:
• заява встановленої форми
• паспорт громадянина України
• документи, що підтверджують родинні стосунки з особою, відносно якої повторно видається свідоцтво про державну реєстрацію актів цивільного стану;
• документ, що підтверджує його повноваження у разі представництва інтересів особи, щодо якої складено актовий запис цивільного стану;
• документ, що підтверджує сплату державного мита, або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита.
Суб’єкт звернення сплачує державне мито у розмірі 0,03 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,51 грн).
« повернутися