Як отримати витяг з реєстру платників податку на додану вартість?
Дата: 28.06.2024 14:35
Кількість переглядів: 79
Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до п. 183.11 ст. 183 (розділу V) Податкового кодексуУкраїни та Положенняпро реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказомМіністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, зареєстрованого вМіністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 (розділ VII) (далі – Положення№1130) платник ПДВ може подати Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість до контролюючого органу за основним місцем обліку платника в один із таких способів:
безпосередньо до контролюючого органу особисто платником податку на додану вартість або представником платника;
поштою;
засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет», вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua або інформаційно-комунікаційної системи «Єдине вікноподання електронної звітності».
Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість подається заформою № 1-ЗВР згідно з додатком 8 до Положення №1130. Усі розділи запиту підлягають заповненню. Запит обов’язково повинен бути підписаним заявником iз зазначенням дати.
Адміністративна послуга надається безоплатно.
Строк надання адміністративної послуги- 2 робочі дні.
Звертаємо увагу, що користувачі мобільного застосунку «Моя податкова» у розділі «Реєстри» можуть переглянути даніреєстру платників ПДВ.