Пісочинська селищна рада
Харківська область

ГАЗМЕРЕЖІ ІНФОРМУЄ

Дата: 13.11.2024 09:41
Кількість переглядів: 64

Фото без опису

Що робити коли зламався газовий котел❓

Якщо раптом перестав працювати газовий котел, плита або колонка головне не намагатися усунути проблему самотужки.

Аби обстежити обладнання на предмет поломок без псування приладів та не потрібних ризиків, споживач може звернутися до організації, з якою уклав договір на технічне обслуговування обладнання або до сервісного центру виробника газового приладу.

До сервісної центру варто звертатися якщо газове обладнання перебуває на гарантії.

Якщо гарантійні строки у приладу, що зазнав поломку, вичерпані – допоможуть встановити причину несправності та відновити роботу обладнання працівники спеціалізованих організацій з дозволами на виконання робіт підвищеної небезпеки.

У будь-якому випадку, якщо термін гарантійного обслуговування газового приладу вичерпано, а сам прилад експлуатується вже доволі тривалий строк, далекоглядніше заздалегідь мати контакти спеціалістів для звернень.

Контакти Харківської філії «Газмережі» для звернень з приводу ремонту, заміни або обслуговування газових помічників – плит, котлів, колонок:

Фото без опису066-300-2-888

Фото без опису098-300-2-888

Фото без опису093-300-2-888


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь