Понад 230 тисяч консультацій отримали мешканці Харківської області у фахівців центрів обслуговування клієнтів «Газмережі»
З початку року фахівці центрів обслуговування клієнтів Харківської філії «Газмережі» надали більше 230 тисяч консультацій мешканцям Харківської області під час офлайн прийомів та за телефонами контакт-центру.
Основна частина звернень стосувалась звірки стану особового рахунку, отримання рахунків на оплату заборгованості.
При цьому понад 10 тисяч родин замовили у центрах обслуговування клієнтів перевірку технічного стану своїх газових приладів, реконструкцію системи газопостачання будинку, газифікацію свого домоволодіння, відновлення газопостачання.
Для клієнтів «Газмережі» в області працює 18 центрів обслуговування.
Питання та послуги, які можна вирішити і замовити у центрах:
- приєднання будинку до газорозподільної системи
- газифікація домоволодіння
- технічне обслуговування та ремонт газових приладів
- реконструкція системи газопостачання будинку, встановлення нових газових приладів
- консультації з усіх питань, що стосуються розподілу газу
- переоформлення особового рахунку.
Адреси та графіки роботи центрів обслуговування клієнтів Харківської філії «Газмережі» розміщені за посиланням https://kh.grmu.com.ua/contacts/
Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності