Газмережі інформує. Способи дистанційних консультацій з газових питань
Кілька способів, як отримати консультації у Харківській філії «Газмережі» з питань розподілу газу, технічного обслуговування газопроводів та приладів в будинку, заміни газового обладнання, звірки стану особового рахунку:
Звернутися із питанням, що цікавить на електронну адресу центрів обслуговування клієнтів
- «Газмережі» (ЦОК)
- Дергачівський ЦОК contactDER.kh@grmu.com.ua
- Зміївський ЦОК contactZMI.kh@grmu.com.ua
- Красноградський ЦОК contactKRA.kh@grmu.com.ua
- Куп’янський ЦОК contactKUP.kh@grmu.com.ua
- Мереф’янський ЦОК contactMER.kh@grmu.com.ua
- Чугуївський ЦОК contactCHU.kh@grmu.com.ua.
Якщо споживач бажає замінити старий газовий прилад, провести реконструкцію системи газопостачання будинку, обстежити своє газове обладнання або навіть газифікувати оселю, після консультації власнику домоволодіння потрібно особисто звернутися до найближчого центру обслуговування клієнтів аби укласти відповідний договір.
Скористатись особистим кабінетом «Газмережі».
Швидко та просто самостійно звірити всі дані на своєму особовому рахунку за розподіл газу та технічне обслуговування ( у багатоповерхівках) можна скориставшись особистим кабінетом «Газмережі» https://my.grmu.com.ua/login