Пісочинська селищна рада
Харківська область

Інформує ГУ ДПС України в Харківській області

Як отримати витяг з реєстру платників податку на додану вартість?

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що  відповідно до п. 183.11 ст. 183 (розділу V) Податкового кодексуУкраїни та Положенняпро реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказомМіністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, зареєстрованого вМіністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 (розділ VII) (далі – Положення№1130) платник ПДВ може подати Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість до контролюючого органу за основним місцем обліку платника в один із таких способів: безпосередньо до контролюючого органу особисто платником податку на додану вартість або представником платника; поштою; засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет», вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua або інформаційно-комунікаційної системи «Єдине вікноподання електронної звітності». Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість подається заформою № 1-ЗВР згідно з додатком 8 до Положення №1130. Усі розділи запиту підлягають заповненню. Запит обов’язково повинен бути підписаним заявником iз зазначенням дати. Адміністративна послуга надається безоплатно. Строк надання адміністративної послуги- 2 робочі дні. Звертаємо увагу, що користувачі мобільного застосунку «Моя податкова» у розділі «Реєстри» можуть переглянути даніреєстру платників ПДВ.

14:35:09 28.06.2024

Витяг про стан розрахунків з бюджетом можна отримати в Електронному кабінеті

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що з 1 травня 2024 року в Електронному кабінеті для платників податків стало доступним отримання Витягу щодо розрахунків, починаючи з 2013 року за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів та платежів, а також єдиного соціального внеску. Нагадаємо, раніше отримати такий документ можна було тільки за звітні періоди поточного року. Розроблено окремий функціонал для платників, які мають податковий борг на день подання Запиту про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС стосовно розрахунку пені, яка буде нарахована у разі погашення такого боргу поточною датою. Алгоритм дій: 1. Платник створює Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС заформою «J/F1300207» в приватній частині Електронного кабінету у пункті меню «Заяви, запити для отримання інформації» шляхом:   для поля «період з «01» січня 20__року по «__»____20___року»  Запиту: вибору із переліку дати, місяця, року, за який платник бажає отримати «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску». За кожний рік запит подається окремо. для поля «Розрахувати суму пені у поточному бюджетному році»(п.п.129.1.1 та 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України)***»  Запиту: встановлення позначки для розрахунку пені, якщо уплатника є податковий борг (крім єдиного внеску) та він бажає визначити суму пені станом на наступний день від дня подання Запиту. Платник також може невстановлювати позначку для її розрахунку. Встановлення позначки неможливе, якщо у Запиті визначено платником період «минулі роки»; для поля «В розрізі платежів» Запиту:  встановлення позначки для отримання інформації врозрізі всіх своїх платежів. Якщо платник не встановлює позначку, то отримаєузагальнену інформацію, без розрізу платежів; для поля «З підписом ***** (станом на 1 число звітногомісяця)» Запиту:  встановлення позначки для отримання Витягу зкваліфікованим електронним підписом посадової особи контролюючого органу (КЕП). Разом з цим, встановлення позначки можливе, якщо у Запиті зазначено 1-ше число місяця будь-якого року. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає інформацію без КЕП. 2. Надсилає Запит до органу ДПС за своїм основним місцем обліку. 3. Отримує Витяг за формою  «J/F1400207».  

14:18:40 27.06.2024

Інформує ГУ ДПС України у Харківській області: як надіслати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені через Електронний кабінет

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Податкового кодексу Українивід 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями та Порядку обмінуелектронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерствафінансів України від 06.06.2017 № 557 зі змінами та доповненнями. Порядок функціонування Електронного кабінету затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 зі змінами та доповненнями. Вхід до Електронного кабінету здійснюється заадресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС. Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія. Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису. Режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення платниками податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема, заяви про повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi (далі – Заява), і подання її до контролюючих органів. При створенні Заяви в режимі «Введення звітності» платник самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми», зокрема «J(F)13 Запити». З переліку електронних форм обирає необхідну форму Заяви (J/F 1302002), а потім відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район» (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації). У запропонованій формі необхідно заповнити відповідні поля електронного документа, підписати та надіслати Заяву, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично. До Заяви платник може подати копію одного платіжного документа. Для цього у вкладці «Додатки» необхідно обрати опцію «Додати» документ довільного формату (F/J 1360102) та заповнити обов’язкові поля форми. Оскільки у полі «Дата сплати до бюджету» Заяви вказується інформація щодо одного платіжного документа відповідно до якого була помилково або надміру сплачена сума грошових зобов’язань або пені, то з метою повернення таких сум за кількома платіжними документами, платник подає окремі Заяви за кожним платіжним документом. Заява подається платником до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми.

08:32:13 26.06.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь