Пісочинська селищна рада
Харківська область

Інформує ГУ ДПС України в Харківській області

Інформує ГУ ДПС України у Харківській області: як надіслати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені через Електронний кабінет

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Податкового кодексу Українивід 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями та Порядку обмінуелектронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерствафінансів України від 06.06.2017 № 557 зі змінами та доповненнями. Порядок функціонування Електронного кабінету затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 зі змінами та доповненнями. Вхід до Електронного кабінету здійснюється заадресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС. Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія. Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису. Режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення платниками податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема, заяви про повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi (далі – Заява), і подання її до контролюючих органів. При створенні Заяви в режимі «Введення звітності» платник самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми», зокрема «J(F)13 Запити». З переліку електронних форм обирає необхідну форму Заяви (J/F 1302002), а потім відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район» (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації). У запропонованій формі необхідно заповнити відповідні поля електронного документа, підписати та надіслати Заяву, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично. До Заяви платник може подати копію одного платіжного документа. Для цього у вкладці «Додатки» необхідно обрати опцію «Додати» документ довільного формату (F/J 1360102) та заповнити обов’язкові поля форми. Оскільки у полі «Дата сплати до бюджету» Заяви вказується інформація щодо одного платіжного документа відповідно до якого була помилково або надміру сплачена сума грошових зобов’язань або пені, то з метою повернення таких сум за кількома платіжними документами, платник подає окремі Заяви за кожним платіжним документом. Заява подається платником до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми.

08:32:13 26.06.2024

Увага, конкурс

Головне управління ДПС у Харківській області проводить конкурс з формування Єдиного реєстру суб’єктів господарювання, які можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави на 2024 рік. До Єдиного реєстру включаються суб’єкти господарювання незалежно відформи власності, що є юридичними особами  та платниками податку на додану вартість здійснюють реалізацію майна шляхом проведення біржових торгів (аукціонів) або через роздрібну торгівельну мережу. Для участі в конкурсі суб’єкти господарювання (юридичні особи платникиподатку на додану вартість) подають такі документи: - заяву про включення до Єдиного реєстру із зазначенням вартості власного капіталу, кількість працівників, наявність офіційної сторінки або електронної адреси в мережі Інтернет; - копію установчого документа, засвідчену суб’єктом господарювання; - копія ліцензії на право здійснення окремих видів господарської діяльності (за наявністю); - довідку про власні складські приміщення або копію договору оренди складських приміщень у тому регіоні, де подається заява; - копія документів, які підтверджують можливість проведення біржових торгів (свідоцтво про реєстрацію (акредитацію) члена біржі,власника біржового місця, брокерської контори); - баланс або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва та звіт про фінансові результати за останній звітний період, що передує даті подачі документів. Документи для  участі у  конкурсі приймаються протягом року. Засідання комісії відбудеться по мірі надходжень заявок,  за адресою: вул. Григорія Сковороди (Пушкінська), буд. 46, м. Харків, 61606. Довідки за телефонами: (057)702-85-57.

11:42:20 14.06.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь